Wednesday, December 30, 2009

〜∽∾∿{}∿∾∽〜αкU вαнαgια ѕααт вєяѕαмα мυ〜∽∾∿{}∿∾∽〜

17-12-09 :

4 TAHuN aku kenaL dia....
aku Rindu dia
aku rasa tiDak aDiL buat aKu
dia sudaH miLik orang...sudah nikaH....

tapi.....
bsOknya dia hanTar msg meLaLui mUka bUku
"Belajar rajin2 & JaGa diri"
dia bukan saja ex-fiancE...kekasiH...tapi juGa sahabaT....
saaT saHaBat perGi meninggaLkan aku
saaT aku susaH
saat aku gemBira
saaT aku sediH
dia seLaLu ada unTuk akU.....
&
akU bahaGia berSama Mu....


aku sangka.....
aku punya harapan...punya peluang untuk dia.....

walau dia punYa salah besaR...
waLau papa benCi dia lepaS perkara itu....
aku bisa memaafkan dia.....
bukan saja kerna cinTa....tapi dia sahabat akU......

sahabat yang aku kehilangan yang tidak punya ganti
sumpah sampai saat ini aku tidak bisa meLupakan nya.....
sampai saat ini juga.....airmata tidak pernah henti waLau aku tersenyum......~!!!

tiada ucapan terakhiR bagi aku dan dia
kerna dia bersama orang baru...dan aku pergi tanpa peSan....
perkara itu membuat aku sakit....
pergi tanpa menaBurkan isi hati & perasaan......

AKHIRNYA.....
melupakannya itu tidak bisa....kerna dia pernah hadir dalam hidup ku....pernah menjadi sebahagian cerita hidup ku......
aku hanya bisa..melupakan perasaan itu walau susah tapi harus....~!!!

KERNA ITU
sampai saat ini...tidak ku mahu lelaki lain hadir dalam hidup....itu akan membuat tidak adiL bagi mereka....~!!!dan hiduP bukan hanya kerna itu......~!!!

[riKi saLLeH]
1) aku bahagia saat bersama mu
2) aku menjadi diri ku
- kentut bersama- [kamu kata mana ada gurL kentut depan BF nya]
- mcm lelaki- [kamu kata aku berani kerana benar]
walau aku taip semua pun....kaU tetap tidak bersama ku kembali....
ketahuilah walau kamu bukan cinta ku....tapi kamu sahabat aku...aku maafin kamu...~!!!


No comments: