Sunday, December 20, 2009

Lepaskan dia..relakan dia pergi.....

hampir 1 tahun....
hati ini sakit....
jiwa ini kosonG...
nyawa ini mati....
fikiran ini penat..buntu..

maaF...????
aku bukan maLaikaT....
sampai ketika ku taiP tiap butiR2 kata ini...
jiwa,hati,akaL,minda ku...
masiH dalam Proses penyuLingan...
masiH dalaM proses memaafkan mu....
aku juga bukan pendendam....

diA bahaGia..aku juGa bahaGia..
Lancar saJa kEluar dari nafaS2 yg ku seduT....
terBang laJU setiap huruf2 itu daRi Landasan Lidah....
senang saja di ucaP..tanpa ragu..

hakikatnya....
dia bahagia..aku juga meraNa....
tapi...
aku bukan lemah seperti kata mu...
aku bukan anak keciL merengek tanpa sebab kata mu..
aku juga bukan siapa2 lagi dalam hidup mu...

dan..
aku bangkit demi keluarga..
demi sahabat..
demi masa depan..
demi untuk diri sendiri..

aku lepaskan ..relakan...
kau pergi...
LaLu .....ku buka sinar baru dalam hiduP ku....

No comments: