Tuesday, December 22, 2009

ALONG terbaik DUNIA a.k.a menteri kewangaan...

pada suatu mlm aku menghantar sms kepada seseorang.. :

aten : alow..boz how r u ...???(kata2 aluan sebelum minta sesuatu)
menunggu di reply...15 minit kemudian....

org itu : alow..i'm fine...how bout u..??

aten : i'm fine...erm.......mau wat pinjamaan bisa ngak..??(tanpa berlengah2 direct to the point)

org itu : mau wat apa pinjaman..ingt saya along meh..utang duLu bila mau bayaT....(slanga cina)

aten : mau wat tgk konsert mah..itu elaun sudah kena potong lor...ini bulan tidak cukup...erm
itu utang dulu masuk buku 555 mah...(dlm aty ketawa sendiri)

org itu :haiya..saya boleh ikut kah itu konsert..???

aten : boleh2..tapi kena pakai seluar ketat...

org itu : lebih dr itu boleh pakai lor...yg nampak pusat....

aten: hahahahah

org itu :bilapa mau pinjam ..??rm1+++ cukup meh..??

aten : haiya lebih dr cukup owh..nanti sampai bila pown tidak dpt byar lor....

org itu : ok...masuk besok....

aten : thanx2....mudah-mudahan murah rezeky....amin... :D

org itu sanggup wat apa saja untuk aten...sanggup bersusah payah tuk aten..sanggup untuk semua nya...tanpa ada balasan..tanpa ada permintaan lain selain dr kebahagian ank.....
org itu..punya wawasan..punya cita2..punya hati yg besar..punya segalanya...yg aku tidak dpt membalas dgn pembayran balik wang rm 1+++ itu..tapi org itu sudah melabur lebih dr itu..nyawa yg tidak ternilai dlm melahirkan aku..keringat yg membesarkan aku..kasih sayang yg tidak ternilai dr rm1+++....aku juga rasa kamu pasti punya org ini..kerana tanpa dia kita bkn siapa2...thnx mummY....i love u deep inside my heart.................muahxxxxxxxxxxx

No comments: