Thursday, November 4, 2010

suatu ketika di marketing department

marketing department..???ngeee bila sudah x da keja maka timbul lah 1 perasaan yg membuat kan aku boring.MUNGKIN jgk bkn utk diri aku seorng tapi pada meka2 yg terlibat dlm department nie..wakakakk...~masing2 sibuk dgn hal sendiri tdoOOO zzzzZZZzz,main game..p hambur department lain...~!!haahha..gilax...plus bila bos pown balik awal maka semua merdeka...kakkak...TAPI bkn bermakna meka2 yg ada di sini malas...ini masa untuk rehat kerna sudah bertungkus lumus for october intake..~ngeeee...dan noV mini intake bakal menyusul...jadi meka2 yg ada di department ini akan lah bekerja di luar kawasan a.k.a roadshow di semua daerah sabah..~maka dgn itu kami2 pown rehat lah..kwang2...~bila habis buat roadshow..pendaftraan utk nov mini intake plak akan tiba menyerang kolej ini...jadi siap2 lah awal2 buat walk-in,fail2 baru,pembayaran itu ini...pertanyaan itu ini..justeru kaunter marketing akan menjadi popular dgn sekelip mata dgn kehadiran student baru yg mau register plus student2 yg mau hantar2 foam bout student get student....~lagi yg mau tanya bout student get student bila boleh dpt ganjaran itu ini..~dan hal2 ini lah yg akan mensibuk kan kaunter dan memeriah kan department ini...bila semua sudah selesai dgn pendaftaraan new student kerja lain akan timbul..oleh kerna A&R department berjiran dgn marketing fail2 student jgk akan berlambak maka jawatan baru ada lah mengupdate fail2 student yg kureng isi2 penting di dalam nya..~!dan ini akan menambah kan kepenatan yg sedia ada...bila semua sudah selesai kerja disiapkan...KEPUASAN itu timbul...~!rasa PENAT itu hilang...bila lagi melihat ragam2 student yg baru mendaftar..zaman itu kembali ..aku juga pernah begini dahulu...kata2 ikhlas dr ku bila student baru or lama mendaftar.."adik belajar rajin2 yea"kerna aku jgk pernah merasa betapa ibu dan bapa di kampung mempunyai harapan besar untuk anak2 meka..aku dpt merasai nya...~!nasihat itu jugak ku jadikan panduan utk diri sendiri..~agar tidak lupa pada meka2 yg berjasa...~di sini [marketing department a.k.a masterskill campus sabah] aku mempelajari semua nya..zaman belajar dulu tidak sama dgn zaman berkerja [itu aku saja yg tahu]..oleh kerna masa yg mencemburui aku <<<--cewah ayat2 masa perbahasaan lah bha nie wakakak....jarum jam menunjukkan tepat jam 6pm..maka aku harus beredar dr ini office...~hahah...akan ada bnyk lagi yg menyentuh hati bila aku menjejak kan kaki ke masterskill KK ini...~

bersambung......???

No comments: