Monday, November 8, 2010

selamat tengah hari sabah...`

bangun pagi gosak gigi cuci muka dan mandi...bla..bla..bla..~yeah hari ini hari isnin..seperti rutin2 harian ku sblm ini bersiap untuk ke sekolah ngeee perasan p kerja bha...~dan dgn penuh semangat aku bersiap awal kerna mau sarapan pagi di rumah untuk menjimatkan kos yg ada kunun...wakakak...~dan hari ini ada van yg ambil depan rumah wahhhhhhh~setelah lama menunggu [padahal aku lah org yg malas menunggu]...tunggu punya tunggu...aku sudah menjadi bosan..jam tepat menunujukkan angka 8am...maka akan lambat lah aku masuk kerja hari nie....huhhhhhh...rosak kehadiran ku bha....~call sana sini untuk mendapatkan kepastian bila masa nya van itu akan muncul...dan seperti firasat ku tidak akan ada van yg muncul untuk mengambil aku dan teman2...~ngeeee kecewa dan panas hati bila kejadian ini berlaku...dan aku mendapat call dr meka2 yg bertanggungjawab..."kamu kena turun bawa lah"...arghhhh lagi lah geram dah aku mula syok dan perasaan akan ada van yg ambil kami tahu2 kena jugak turun ke bawah...dgn langkah yg geram dan pantas..ku hayun kaki ke untuk menuruni tangga dan bukit..dgn perasaan malu aku masuk office dgn wajah yg muram..`ngeeee maka dgn itu aku mengisytiharkan pada tarikh 8 november 2010 aku lambat masuk kerja...~!yeahhhh...<<--- punya kecewa yea lah aku nie practical student jew lah...mana bley lambat masuk...~apa lah pandangan org atas nanti...wahhhhhh nasib itu semua bukan salah ku..tetapi mereka yg buat kerja pengangkutan..dan aku sebenarnya sudah okei,biasalah manusia tak lari dari menbuat kesilapan tapi jangan lah berulang lagi kesilapan itu..~! rumusan nya...[sabar]..~

1 comment:

eRin_moDeskA said...

ada main rumus2 san kai nie,,???
punya aku tunggu berita baik 2 tau td pagi,,taek ayam betoL,,
Tiewww~~~