Tuesday, November 9, 2010

baru keluar dari tempurung~

baru keluar dari tempurung..??hahaha aku definasikan failing room as tempurung kerana :

1)x dew aircond untuk pengudaraan
2) kipas pown x dew
3) tingkap lagi lah haram x dew

maka dgn ini aten lu^lu isytiharkan FAILING ROOM as tempurung..~
c bos ckp sy " sy x suh kamu wat mcm nie".."sy cuma nak kamu check jew fail2 tue"
aku jawab "x pew lah bos"...then dia ckp p lah amik kipas tmpt c Shamsul...

dlm aty aku jwb "nak aku wat keja dua kali kew" dah lah fail2 nie berhambur student and intake bercampur nasib course2 x mix skali klu x mampos mau susun...~

dan akhir skali tepat jam 5.45pm aku keluar dr tempurung itu akan tetapi kerja2 itu x kan habis pada hari ini kerna akan bersambung olagi pada tempurung yg akan dtg..~

ngeee mo balik uda...hayak bnyk lagi lah mo taip kat sini...
hahahaha..~maka aten lulu pown akan menamatkan cerita pada hari ini...~

BALIKKKKKKKK....~!!!!

No comments: