Sunday, November 21, 2010

AKU TULIS UNTUK KAMO

STATUS : [berada di kampung halaman]
mula : 12.56am

TUHAN aku mohon kekuatan itu...~dgn mata yg sakit malah akan bertambah sakit kerna titik2 itu laju mengalir jatuh ke pipi..~aku sngt sakit~sakit yg aku terpaksa tanggung bila dia pergi...sudah hampir 2 tahun dia pergi tanpa pesan...~kamu hilang entah kemana..~banyak hal aku ingin kamu tahu..~banyak hal yg ingin aku kongsi..~suka duka sedih gembira tawa nangis~kamu sahabat yg tiada ganti..~betul kata kamu sampai ke hari ini aku tidak jumpa pengganti itu..."aku risau tngalkan kamu...siapa lah nanti yg boleh tahan dgn kamu...siapa lah boleh faham kamu.."sumpah sahabat sampai kehari ini aku tidak jumpa pengganti kamu..kerna kamu yg terbaek..~mata semakin gendut..otak semakin berat...jiwa semakin kosong...hati semakin sunyi..sahabat jika kamo tahu aku ingin kamo lihat kejayaan aku...semangat kamo berikan pada aku...itu aku sngt perlukan..rindu usikan2 kamo..~


akan bersambung...

penglihatan semakin kabur kerna hujan2 itu deras mengalir..~

No comments: