Monday, November 22, 2010

AKU TULIS UNTUK KAMO 2

status : [berada di tmpt kerja...lunch time]

mood : kosong~0

jiwa kosong..~bagai hidup di dunia tanpa berpijak di tanah nya..[peribahasa yg ku cipta sndri tanpa perlu ada siapa yg fahami]...bila ku taip saja butiran2 kata bagai tersekat manik2 jernih ini..tapi malu kerna situasi yg tidak mengizinkan ku berbuat demikian..`~ hati meronta2 mahu turut terbang jugak..ingin bebas..skrg aku sngt perlu kamu sahabat...~menangis bersama kamu sprt dulu..~owh sakit skali bila kamu hilang...kata seorang kakak " aku masih tidak dpt menerima kehilangan dan membuka pintu hati untuk menerima sahabat lain"..kak.."aku kehilanag seorg sahabat yg sanggup susah dan senang bersama..jika ada 1000 sahabat skali pown blom tentu berjumpa dgn org yg sanggup susah dan senang bersama.." aku sokong perjuangan hidup mu sahabat..tp kau pergi tanpa ada kata2.. yg pergi tinggal kan tanpa aku dpt mengesan di mana kau berada..tanpa aku dpt kesan dgn radar..~jiwa kosong...yea punya sahabat yg ramai tp tdk akan ada yg sama sprt kamu...~arghh fikiran buntu..mahu saja aku kata "bosssss~!!!!! sy mahu cuti hari ini..."...tapi sampai bila...perjalanan hidup ku teruskan tapi tanpa ada gelak tawa yg aku betul2 yakin itu ada lah gelak tawa yg sama sprt dulu..senyuman..masih bisa tersenyum ..manis di pandangan org..pahit bagi ku..~!

No comments: