Wednesday, June 16, 2010

sahabat itu apa..??

hari nie aku taip lagi dalam blog ku ini...~
aku berfikir sahabat itu mcm mana ya...yg harus ada d depan mata.>??yg harus berhubung..yg harus bagaimana...??aku..????mungkin jugak salah aku yg tidak tahu menjaga persahabatan itu..aku sudah buat yg terbaik..


dalam hidup aku...sahabat itu tidak ramai...

1)duA orang sahabat itu aku masih sayang sampai skrg..even mereka wat apa pown...tetap aku maafkan...kalau mereka baca skrg..aku cuma mau mereka taw aku rindu saat kita di bangku sekolah...masa itu aku rasa kita lah samseng..hahaha...ingt lagik..kami buli bdk lelaki...~punya buku coretan...dalam buku tue semua nya ada..gosip..pantun..sajak...semua ada...~aku rindu kamo..~!

2)aku kenal dia masa aku dibangku sekolah menengah..dia sahabat yg sampai aku mati aku tdk pernah lupakan..kerna dia sahabat yg betul2 mengerti apa itu persahabatan...dia jugak bekas kekasih..bekas tunang..dan skrg dia pergi bina kehidupan bersama yg lain...walau apa pown yg pernah terjadi antara kami dia itu sahabat yg aku rindu yg aku perlu skrg...kerna dia yg terbaik...aku maafkan kamO bodohx..~

3)sahabat yg aku kenal semasa di tempat kerja...dia bkn selalu hadir bila aku perlu..tapi dia sangat mengerti apa yg aku hadapi dlm kehidupan..~aku jugak x pernah minta dia selalu ada..kerna dia punya family sendiri..dan aku sangat bahagia melihat mereka..~aku sayang kamO...~!

4) AKU kenali semasa di ipts..gilak2...walau tidak pernah jadi yg terbaik..tapi aku akan tetap merindui kamO..~

5)aku jugak sukar mengklasifikasiakan dia tergolaong di bahagian mana...dia langsung tidak menghargai n memahami apa yg aku rasa skrg..saat aku perlu dia...mana dia..??mama n papa ada d kl..dia hilang entah kemana..??semoga 1 hari dia akan mengerti...aku rindu kamO..~

sahabat itu walaubagaimana pown..tidak akan pernah jadi yg sempurna seperti yg kamo mahu..~kerna mereka jugak punya kehidupan sendiri.,..~!!!

to be continue....

No comments: