Friday, June 11, 2010

c papa arrived at kuala Lumpur...??

ari nie aku berkata2 pada blog aku..c papa ada d kuala lumpur..??
berjuang keras tuk hidup nya..smoga semua nya berjalan lancar..amin~aku plak berada dimana..??ya aku akan selalu ada disamping nya..bersama mama terchenta~sambil tue..mama n uncle ripin settle kan biz meka d KL nie...~hurmmm~just ikut meka jew lah...n aku jugak lah selaku pemandu meka...kemana meka nak pergi..mmg lah meka taw semua tempat kat KL nie..yeah~semua org taw KL nie bandar besar yg bahaya..n just ikut meka n aku belagak mcm berani..~hahahah..berbalik pada my dad...he's msg me..then he said he hungry..huhuhu..poor my dad...how come i want went to hospital ha..??pelawat x bley masuk lor...uwek...

owh ya..im at cc right now..~stupid so noisy..mcm mana mo idea nie mencurah2...cinabeng toL bdk2 lelaki nie...mcm x da tempat lain nak p...shit..bising toL....hahhha..dah nama nya cc of course lah meka bising...dah tempat meka main game...hahah...or aku yg harus blah...p aku dah book for 2 hour..rugi lah aku..~heheheh...aku kat cc nie..mlm sikit g baru turun g lah...kan hotel sebelah jew...ngeee~...

my lovely dad...mcm mana lah dia skrg..sok pagi belikan roti lah...papa suka tol duk hospital...makanan nya sedap2 dia ckp..pekerja pown baik..senyum...yeah2...untung dpt hospital mcm tue,...klu ada tue nak mampus pown senyum mcm taik jew muka meka...~NGEEE>>>~tunggu aku jd bos kot>>hahahah>>>

DAH START bising balik>>>ceh>>tgk bola rupanya....world cup,,,ahahahha...sana sini bola..klu msia masuk x pew jugak..atau kena aku yg jd pemain...hahah..x pown jd coach...tiueewww...aku lapar balik lah..nak mkn kfc..???malas plk nak menyeberang...hurm...rindu nasi kuning kat sabah....~

akhirnya...aku nak check biasiswa...ngeee...yayasan sabah dah tutup....erm...aku kena gak g main campus....nak tanaya sal further study..huhuhu....hahahah...bha2 i saw my uncle ..ngee he's come here...owh no..better close this blog...hahah..~ngeee selamat....just lalu then smile...hahahh...~

okei..my blog..see u ASAP...hahah...need to see my untie..ngeee..need speak english wif her...huhuhu...~back to hotel....~dada muahxxx

No comments: