Tuesday, June 29, 2010

hari ini dalam sejarah...

hari nie dlm sejarah~~

cukup lama tersimpan...kadang2 org yg menjadi darah daging itu yg memakan diri sendiri....jika org itu tidak punya kaitan..maka akan aku biarkan saja kata2 itu seperti angin yg berlalu...tapi kata2 penghinaan..kata2 makian itu keluar dari org yg kita kenal sejak kecil..bermain bersama..hidup bersama...yg akan menjadi rujukan...tapi dia juga yg menghancurkan hati ini...~

kesedaraan dalam diri sudah tidak dpt dikawal...aku kah yg salah..????dendam jauh sekali...kerna aku sentiasa memaafkan mereka2 yg bersalah atau jugak tidak bersalah....~kecewa itu terlalu besar....aku juga manusia biasa....siapa pown tidak ingin itu semua berlaku....~mengapa harus diungkit kisah dulu....~

semoga dia dirahmati...jangan pernah menilai aku jika kau tidak tahu perkara sebenar...~salah kah aku menjadi diri sendiri....~!!!

No comments: