Thursday, June 24, 2010

apy + menyesal = jiwa kacau mata sakit...~

[ dengan posisi yg lapar tahap dewa ]

apY
kerna resault kuar...
kerna resault meletoP
kerna resault memuaskan aty
kerna resault ble wat parents smiling....~!

menyesal
kerna bgataw dia bout resault
kerna dia wat x taw
kerna dia wat menyampah...
kerna dia wat aku bkn kwn dia
kerna dia x bgtaw klu nak kwn or nak aku blah dr idup dia
kerna aku nak share my apy with him...~!!!

jiwa kacau
kerna x dpt bgtaw "DIA" lagi resault this sem
kerna x dpt nak share dgn dia my apy..
kerna "DIA" hilang....
kerna "DIA" sahabat baek yg aku pernah ada...~!!!

mata sakit
kerna aku x bley tdo semlm...
kerna aku ingat "DIA"....~!

"DIA" itu yg aku kenal selama 4tahun 6bln
"DIA" itu punca aku menjadi kuat...
"DIA" itu pendorong aku untuk terus berjaya..~!!!

No comments: