Sunday, June 26, 2011

aku bodoh

aku ditemani dgn kipas yg bising betul2 d hadapan ku..
habis saja ayat nie,tiba2 aku sedar aku tidak pnya hala tuju utk menaip pnjg dlm bukan cinderella story...
ayat ku habis..dgn fikiran yg menerawang entah kemana...mata skali2 tertunduk layu menghala ke keybord lappy..skrin..dan mnta d rehat kan..
cuaca hujan lagi malam ini bg diri ku..bkn kerna kisah merapu2 ku..tp kisah antara aur dan tebing..
isi dan kuku..beras dan periuk...~

aku buntu..

jika bkn aku terbaik,aku jgk harap hadir nya pelangi yg lagi baik..
dan aku undur..tp bkn kerna lepas tanggungjawab..
kerna aku sayang kamo2..
kerna aku harap kamo2 bahagia..

aku cuba..

sedaya upaya mjadi yg teramazin'
tp.....[biar aku saja tahu]...

kata2 yg lahir semakin tidak normal..
semakin mnta d rehatkan..
aku jgk berasa begitu...

doa ku..??
agar kamo2 adik2 tersayang mengerti jgk sedkit apa ku rasa..
dan aku mungkin bkn terbaik...~

No comments: