Sunday, June 19, 2011

kerna..ini aku...

lokasi : [bilik ku.sandakan]
bunyi : [kipas]

buat sekian kali nya aku update blog yg lama berhabuk..ingatan tok update sentiasa ada..tp fikiran membataskan aku tuk buat demikian..kerna bg ku,isi nya ttp sama..~aku rindu setengah mati [pinjam kata2 dr band d'masiv]..terlalu bnyk peristiwa yg ingin aku hamburkan d blog nie..tp kerna aku rasa ada part2 yg tdk begitu pntg maka part2 itu aku tapis...peristiwa d thn 2011 ini tdk bnyk yg aku isi..kerna bosan +muak dgn suara2 sumbang yg mnjatuhkn dr membantu tuk trus bangun..~!

1)tounge piercing
mereka tnya x skt kah..??jwbnya tdk...kenapa wat..??jwbnya kerna ini aku...~simple bg aku,kerna bkn utk tunjuk aku ini samseng jalanan..aku buat bkn utk bangga kerna ini bkn suatu yg boleh d banggakan...tp aku buat kerna aku rasa puas...kerna ini aku...kerna setiap sakit itu ku bls dgn skt melupakan nya..kerna ini aku..~jika d turutkan mahu saja ku buat tatoo..~tp aku masih berfikir waras..masih tahu jaga maruah keluarga...kerna masih tahu hormat parents..~pnya keinginan itu agar aku dpt rasa skt yg lagi kuat dan melupankn nya dgn lebih kuat...~


kerna ini aku...bersambung...
[penulis sngt mengantuk..even idea tgh mencurah2 saat ini..]...~


No comments: