Monday, August 29, 2011

cita ari raya..~

tempat :[uma taming indah]
bunyi:[kipas,suara jozan coz psang youtube.titisan hujan]
cahaya:[lappy,lampu jalan]

agak lama x update blog ini..coz tiada masa..~ya masa mmg slalu x cukup..bkn masa cemburu..tp coz masa x da perasaan..jd siapa yg salah masa atau aku yg malas..atau jgk kerna aku x da BB..~kakaka..tp skrg da ada..bak kata airasia everyone kan fly...tp aku x fly pown..masih betapak d sg.long nie..bkn kerna aku dah smbt hantu cina[p/s aku just dgr meka wat konsert] tp mana x dgr nya dah mmg meka wat ala2 konsert jom heboh..ce cita sapa yg x dgr..~!ok bebalik pada aku x fly2 yea meka harus tukar slogan meka kpd "siapa cpt dia dpt"atau "siapa ada duit,bole fly"..jd jgn salahkan ibu mengandung bila anda yg stupido..~

apa aku merepek..~!bkn kerna d ari raya yg bakal menjelma ini aku beli bnyk kerepek..tp kerna aku x da idea..otak kosong tp jari trus menaip..terima kasih pd jari..ok balik pada aku ada BB..dgn bangga aku katakan pd kak noraya bkn kerna dia lahir pd hari raya..[apa sebab aku blom kaji].."kak aku ada BB"..kak noraya kata "eya taw klu x mcm mana ko on9"...pergh ayat menusuk jantung..tp x pa..kata2 hikmat mmg gto slalu..~

kata kak noraya"slalu lah ko update blog mu kan"..dgn malu2 aku kata "argh kakak nie"..dlm aty kembang2 coz kak noraya nie slalu jgk baca blog ku yg plg zaman batu..~apa tidak dia p jejak blog aku dlm google..hanya mereka2 yg pernah tgk aku menaip d blog jew dgn sekilas pandang or dlm dia mmg memandang..[ini tiada kaitang dlg lagu boleh pandang2..jgn pegang2..lalala]..~so sapa x terharu...tp klu x silap aku masa praktical dulu kak noraya nie pernah tgk aku menaip d papan blog..ingt kan dia sudah lupa..~!apa saja deh..terima kasih peminat..kekekek..~

moral of the story..sepandai2 tupai melompat..pndi lagi munyit begayut..~!-end-

No comments: