Friday, January 15, 2010

❤sEpaRuH♥jiwa ku pErgi ❤

pinjam tajuk lagu from anang..make me touching...huhuhu.

dia bawa separuh jiwa ku...
memang pown..sampai saat ini aku masih ingat dia...
dia call aku kemarin...before that dia msg aku dr facebook....
aku nie manusia biasa...,rasa bersalah sngt coz masih msg dgn husband orang...
tgk pic kawen dia kat facebook...buat airmata ini jatuh...
n malu my fwen tgk airmata aku jatuh....~!!

selepas dia pergi...ku x taw nak ckp dengan sapa masalah aku...
aku takut orang x ble dengar mcm mana dia dengar semua masalah aku....
dia ingat kan semua kenangan kami...aku x sanggup...
orang cakap "aku kan ada"..ya memang kau ada....p tengok lah....
ada kah kau sangup dengar mcm mana dia ble dengar....

dia cakap..dia harap dia dapat pasangan yg dia pilih duduk
sebelah nya ...bkn lama aku pergi....tahun nie genap tiga tahun aku study
dia ckp dia sokong..memang dr segi kewangan dia banyak bantu...
tapi aku tak minta itu...aku mahu dia orang yang pertama tahu bila aku berjaya atau gagal...dia tahu family aku mcm mana....~!!

aku anak indiependent..semua sendiri....aku x kisah waktu tue coz dia ada yg sokong aku...
tapi skrg....???? memang aku x diabaikan...thnx mummy n papa....tiap2 bulan duit sentiasa cukup n kadang2 lebih...tapi.............

kesimpulan....
aku tak tahu....marah atau rindukan dia....~!!
tapi dia menyesal...
maafkan atau tidak
sehingga ku rasa sakit itu sendiri....~!!

No comments: