Sunday, April 15, 2012

Final year!

salam!
hahaha~ lama memang lama aku x tgk blok nie.. behabuk sdh lor.. busy maybe (maybe)! yup seyes cakap memang busy.. sedar x sedar aku dah masuk tahun akhir pengajian.. skrg busy dgn research even dlm proses pertama (proposal)..tp busy aku mmg gila wei! dan dlm masa yg sama final exam aku plak..~ nak mampos behempas pulas! walaubagaimana pun, (pergh bahasa aku) sempat jgk lah aku layan2 perasaan kat sini.. actually kalau ikutkan memang banyak benda aku nak share.. but yea since aku busy sangat maka semua benda tue lesap mcm tue jak lah..memory loss! wkwkwkw..~ last aku update blog nie feb..so bayangkan lah skrg dah april..x kew bnyk cerita aku tue.. but hidup ini memang x kan pernah lari dari masalah~ bagi aku tanpa masalah hidup kita nie x ada warna warni nya..~ warna senada! x kew boring tue, dgn masalah ada pasang surut hidup, ada suka duka kehidupan, ada up and down.. x kew meriah hidup tue dgn pengalaman yg di kutip..! siapa dlm dunia nie x dew masalah..cuma cara kita mau atasi tue mcm mana~! sabar, senyum, dan hadapi masalah tue bkn melarikan diri! baru selesai, yg burukkita jd kan sempadan yg baik kita jadikan tauladan~ cewahhh entry aku budget baik jew kan..tapi seyes itu memang aku~

Bila ada masalah, memang lah orang akan tgk aku happy jak..mcm aku sorang yg sngt tabah tp dlm aku x siapa taw! sebab aku sentiasa ongt kata2 seorg sahabat yg entah di mana skrg nie.. dia ckp aku kena tabah, aku kan mcm lelaki.. itu yg menjadikan aku sngt tabah dimata mereka2 yg sangka aku tabah walau hakikat nya tidak.. motivasikan diri, positive! maka aku itu aku kena kuat..fkir siapa akan bg kita mkn nnt klu x tabah..siapa akan tanggung kita nnt klu x kuat..! hahah semakin merepek.. bg aku biar lah org ingt kita tabah walau hakikat nya tidak, kerna aku x mau susahkan org..!

No comments: