Friday, January 27, 2012

Aku setuju

Seorang kenalan di FB update status mcm nie lah...
"Jangan kerana satu kesalahan kita lupakan seribu kebaikan seseorang "

*****************************

aku komen.. totally agree..~!
sokong kerna hati aku selalu kata begitu...
bohong..~! dulu aku jugak pernah membunuh kejam kebaikan orang itu kerna satu kesalahannya..
padahal kesalahan itu aku harus mengerti kalau itu yg sudah tertulis.. tapi ku tutup rapat mata untuk melihat kebaikan yg pernah ada dlm perjalanan hidup ku..~!

***********************************

Perlahan2 aku sedar dan membuka mata seluas2nya untuk mengimbas kembali kebaikan org itu..
Betapa aku jahat menimbus kebaikan nya..
dan bila ku terima kebaikan nya marah itu hilang... syukur kerna prinsip ini aku terima semuanya..~!
Kenangan itu tidak boleh ku padam,,, kerna kenangan sakit manis itu aku teruskan perjalanan hidup... ~!

No comments: